Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Neohodnoceno
 
Dostupnost Dodáme do 4 - 7 dní (> 5 ks)
399 Kč
   
Kód produktu 9788087500941
Značka VeRBuM
Kategorie Technika
 
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Autor Pavel Horňák
Počet stran 400
Jazyk slo
Počet kusů 1

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.